::Serina Hamil Anak Kedua::

Assalamualaikum ^^

bestnye dapat baby kan.nak jugak boley?heeeee~ wajib kawen dulu lerrr okeh.ngeeee~ eh.nak sharing2 ngan korang pasal sorang artis neh.dia dah dapat 2nd baby tau.weeehuuuu~ baby dia yg 1st chumell gilerrr kot.maklomlah ayah dia pon mat salleh kan.haruslah putih gebu gitu.huhuhu.kalo aku plak nak kawen ngan hero korea lah.dapatlah anak comel lotey kan..kan..hahahaha.ok2,jom layan cerita Serina,puteri kpd Chef Wan neh................:)


Serina Hamil Anak Kedua

Oleh SITI AZIRA ABD AZIZ

Serina sedang bahagia dengan suami dan anaknya. - Foto ihsan SERINA

PETALING JAYA: Pelakon dan pengacara Serina Redzuawan mengandung anak kedua yang baru sahaja berusia sebulan.

Serina mengesahkan perkara itu menerusi laman sosial Facebook miliknya yang ditulis pada Ahad.

“Syukur, alhamdulillah kerana saya telah hamil anak kedua dan ingin berkongsi berita gembira ini.

“Doakan saya mendapat anak perempuan pula kali ini. Setakat ini saya tidak mendapat alahan seperti mengandungkan Tristan Tareef dulu,” katanya dalam laman sosial itu.

Pelakon itu turut mempunyai seorang anak lelaki bernama Tristan Tareef O'luanaigh yang kini berusia lapan bulan hasil perkahwinannya dengan Gavin Edward O’luanaigh atau nama Islamnya Salahudin Ghaffar.

Catatan menerusi laman Facebook Serina.

Dalam perkembangan lain, Serina sedang sibuk berlakon drama Roda Roda Kuala Lumpur dan menerbitkan drama Mampus Masuk Kampung di bawah syarikatnya, YKS Film Maker Sdn Bhd yang ditubuhkan dua tahun lalu.

Selain itu, dia masih aktif menjadi pengacara majlis dan menjalankan perniagaan minuman kesihatan Mavellous.

Katanya, minuman yang dijual pada harga RM500 itu disasarkan kepada golongan berumur 20 tahun ke atas. Ia sesuai untuk mereka yang ingin mendapatkan awet muda, merawat penyakit kencing manis dan mati pucuk.

Bapanya, Datuk Chef Wan turut ditampilkan sebagai duta produk tersebut.


sumber: mStar Online

Comments

  1. wahhh congrats tok sherina . :D ank frst die comel sgt ! :D

    ReplyDelete
  2. betol ! :)
    rasa mau cubit pipi dia ^^

    ReplyDelete
  3. Cik hearty,
    Dpt baby mmg best....dpt bapak bby pon best gak....hehe...pi cari bapak bby dulu ya...pas tu nikah dulu....hehe...

    ReplyDelete
  4. msredcheesecake : hehehe^^odw cari bapak baby la neh :)

    ReplyDelete
  5. cutenya... akak memang suka baby... cutee....

    ReplyDelete

Post a Comment

Sila komen dengan ikhlas. Terima kasih