::aku, dia & kamu::

May 16, 2011

sambungan drpd entry sebelom neh Gurls Day Out.

selepas kitorang balik dr Penang Hill.kaki menuju pulak ke Bukit Jambul untuk membeli kek.sbb kitorang plan nk buat farewell party kat bilik aku malam tuh.chocolate blackforest cake menjadi pilihan hati.tibanya malam tu rasa mcm tak cukup je cake sebijik untuk ratu2 makan nie melantak.then,kaki menuju pulak ke restoran SABA untuk beli Mandi Rice & Kabsha Rice untuk ana & aku.azu plak just prefer Nasi Goreng Ayam kat Gerai NAZRI.azu & ana layan tekak dgn jus Tembikai Laici.aku plak just prefer Arab Lemon Tea.

selepas sesi merakam kenangan.kitorang pon melantak lah dgn sopannya sambil borak2 for de last time.T_T.maka,bermulalah flashback memories drpd 1st year sampai la skang:)aku dengan tak semena-mena mengalirkan air mata waktu azu nak balik umah dia (malulah.mcm dlm citer melayu plak gayanya.huhu).sobsssss.aku neh memang sensitip sikit.kalo sedey2 mulalah nak nanges.anyway,malam tu memang aku sedey bangat lah nak berpisah dgn kawan2 yg aku sayang.bulan 9 baru leh jumpa lagi.lamanya aku rasa T_T.

aku tak akan pernah lupakan korang semua !! jauh dimata tapi sentiasa dekat dihati :)









--our friendship will never end--

You Might Also Like

0 comments

Sila komen dengan ikhlas. Terima kasih

FOLLOWERS