::Segmen #1 InspireBunny: Siapa Idola Anda?::

May 26, 2011

Assalamualaikum ^^


korang kenal tak banner kat atas neh?banner tuh milik cik Bunny taw.dia ada wat satu segment.maka,haruslah join sesama kan.jom2.kalo berminat sila klik SINI..

1) Siapa idola anda?

-of cos la atok yang terchenta lg tersayang.

2) Nyatakan sebab2 individu yg dipilih sebagai idola.

-sebabnya atoklah yang tak jemu2 jaga aku dari hari pertama aku celik mata melihat dunia sampai lah chubby & comei macam sekarang neh.hehehe.aku ada ibu & ayah tp ntah kenapa aku sorang je yg dibesarkan oleh atok aku sendiri.tp xpe.seronok tau korang stay dengan atok neh.dapat manja2.dapat gediks2.ngeeeee~dia tak pernah pukul aku.cubit2 pon tak pernah.apatah lg nak men tampar2 kan.kalo setakat marah2,berletiaq (membebel) tu perkara biasa la kan.huhuhu.walau apa pon,aku dapat penuh kasih sayang dr atok.didikan yg dia kasi pon cukup memadai sampai aku jd seperti diri aku sekarang nie.Alhamdulillah.yg aku kecewanya kenapalah xde hari atok kan.hehehe.kalo tak mcm2 suprise aku nak kasi kat atok aku tiap2 tahun.tp aku still wish kat dia SELAMAT HARI ATOK pd hari ibu.heeeee^^


okey.done !! itu je yg nak dikongsikan bersama :)

You Might Also Like

2 comments

  1. Nadh rasa terinspirasi dengan idola kamu..
    wahh.. terbaek la kamu. :)

    Salam lawat, salam ziarah dari Nadh. Nak ucap selamat berblogging.. :)

    Nadh nak kongsi cerita 100 Letters of LOVE
    . baru ciap ja ni. rajin kalau komen ya. Nadh baru belajar buat cerita ni.. :) Mungkin dengan teguran sahabat semua dapat improve skill menulis Nadh. Maceh ya. :)

    ReplyDelete
  2. tenkss a lot nadh...:)
    nnti sy terjah belog kamu yekk^^

    ReplyDelete

Sila komen dengan ikhlas. Terima kasih

FOLLOWERS