warga emas 'hamilkan' anak sotong

Assalamualaikum ^^

psssttt psssttt ...korang cer belek header blog nie jap.nampak tak ada sebarang perubahan ? kalau tak nampak korang memang tak cute.hahaha.aku dah tukar header larhhh ! amacam ? sila cakap chantek giler atau lawa nak mampos.muehehehe :D dah dah.cukup kot nak merapu sangat pon.malam nie mood agak ting tong banyak.serabut kepala pikir perihal manusia yang tak habes habes.huhhhh !

berbalik pada tajuk entri malam nie, 'hamilkan' anak sotong ? Errkkkk~ sangat kepelikan disitu.sangat tak logik dek akal pon ada.tapi ntahlaaa.jom lah baca cerita selanjutnya kat bawah :)




Gambar Hiasan

SEOUL - Seorang wanita berumur 63 tahun di Korea Selatan dilaporkan ‘menghamilkan’ 12 anak sotong selepas dia memakan calamari sotong goreng.

Difahamkan, warga emas itu berjumpa doktor selepas mulutnya berasa tidak selesa dan hasil pemeriksaan mendapati anak sotong telah melekat di bahagian gusi, lidah serta pipinya.

Doktor terpaksa melakukan pembedahan untuk mengeluarkan sedozen anak sotong didakwa terhasil daripada sperma yang terdapat pada calamari tersebut.

Disember lalu, seorang wanita di Jepun yang memakan sotong mentah juga terpaksa menjalani pembedahan untuk mengeluarkan sperma haiwan itu dari mulutnya.



 *sotong goreng tepung sedap woooo makan :D



sumber


Comments

  1. aih.. dunia..dunia..
    mcm2 boleh berlaku..
    thanks for sharing.. nice info. :)

    ReplyDelete
  2. biar betullll?? hahaha,, btw nice header..
    visit mine too http://sararose-93.blogspot.com/2012/06/jemputan-untuk-kawan-kawan.html

    ReplyDelete
  3. eeiii...makan mentah2 plak tu...huhu

    ReplyDelete
  4. wahh.. cam2x benda boleh berlaku sekarang nie kan..

    ReplyDelete

Post a Comment

Sila komen dengan ikhlas. Terima kasih