cara terbaik untuk elakkan kes meniru !

Assalamualaikum ^^

hai korangggg ! korang mesti pernah amik exam kan.takpon kuiz ke.tak kira lah masa sekolah rendah ke, sekolah menengah ke, kolej ke, universiti ke.tapi, sejujur mana korang jawab exam tuh.pernah meniru tak? haaaaaaa, ada yang senyum macam kerang busuk je tuh.kantoi la meniru time exam kan ! hahaha.tak berkat tau meniru.kalau cikgu dapat tau abeslah korang.huhuhu.

tapi kan.. kan.. ada cara yang memang superb abess ahh untuk mengelakkan kejadian meniru neh.memang kalau korang tengok konfem gelak sampai tersungkur atas lantai.muehehehe :D aku rela kot tak amik exam daripada kena pekop muka dengan kotak macam kat bawah nie :)


 

*ada tak yang nak sponser kotak untuk exam? huahuahua :p




Comments

Post a Comment

Sila komen dengan ikhlas. Terima kasih