::oh no !!:::

April 15, 2011

Assalamualaikum ^_^



arghhhhh~hari neh aku rasa mcm nk derma air mata lah.sobss..sobss..T_T.sbb ape?bkn sbb tak dpt mkn ice-cream.bkn sbb tak dpt mkn lolipop.bkn sbb nyamok gigit.bkn sbb semut cium.huwaaaaaa.tp..tp..tp..lappy wat hal lah td.isk..isk..tetiba rasa nk nanges tgk lappy menjerit kesakitan.suara lappy kuat sangat sampai aku jadi kelam kabut seketika.adoiyaiii.tak tau kenapa tetiba jadik cmtuh.rasa mcm lappy neh nk meletop!dlm hati dh terbayang-bayang mcm2.selamatkah aku dlm bilik sorang2?ape jadik kat aku kalo lappy nie betol2 meletop?iyee..siyess tu yg aku pk td.

sbb takot punya pasal td,dgn tidak membuang masa aku teros off lappy.teros hempas badan ats katil.then,tido!dgn harapan semua tu mimpi.so,kalo bangun nnti mcm xde ape yg berlaku lah kan.hik3.lappy neh dh jd mcm separuh drpd nyawa aku.kalo handphone yg rosak lantak ahh.aku tak kesah.tp kalo lappy,bergegar jantung aku taw.berderau darah naik ke muka.ye lah.skang kan study week.next week da start final exam.notes aku bnyak dlm lappy.sbb malas nk print & jimat duit punya pasal.hohohoho~pastu,slide show untuk viva pon aku lom wat.pastu,nnti nak edit thesis yg final pulak.semuanya nk kena guna lappy kan.^^

td lepas bngun tido.aku try la on lappy nie balik.Alhamdulillah dh tak sakit mcm td.harap2 la kembali normal mcm biase.nie pon amik langkah berjaga-jaga.on kejap2 je.pastu off balik.sbb rasanye bunyi bising td tuh sbb fan die ade problem kot.haiyokkk~tp hati aku kuat mengatakan lappy neh dh tunjukkan simptom2 untuk aku beli lappy baru!kah kah kah.ohh.tidak!skang bukan masanya okeh.

ok lah.itu je nk citer.korang pon tolongla doakan yg terbaik untuk kesihatan lappy aku nie eh.^^


p/s: sharing is caring.

You Might Also Like

0 comments

Sila komen dengan ikhlas. Terima kasih

FOLLOWERS