::dpt jumpe Datok Siti lah !!::

April 19, 2011

hak3...maaf yer tajok entry xde kena-mengena sama sekali dgn apa yg aku nk citer.^^.saje je nk wat gempak!hahahaha.xlah,aku ketandusan idea la td nk letak tajuk apa.heeeee~

http://www.emocutez.com

iskk..iskk..T_T..kalo korang tgk emoticon kat atas neh,korang rasa apa yg rabbit tu tgh wat?hahaha.mestilah nanges kan.apa punya soalan daaaaa.mood aku cam rabbit tu lah skang neh.apa kejadahnya la tetiba nk nanges kan.sbb..sbb..sbb..sbb apa eh?adehhhh,lupo pulak dah.haiyakkkk~nk pegi geledah otak jap.kepala pon dah ting tong sikit sbb td baru abes satu paper.ngeeee~

ting!haaaa.tau dah sbb apa.yeayyyyy!nk tau..?


aku nak memiliki baju yg shantek ini !!errrrrr.tp apakan daya wang2 yg aku ada skang ini hanyalah untuk thesis kesayangan & makanan, makanan & makanan.muahahahaha.banyak lagi baju2 yg shantek2 tp yg menjadi pojaan dihati adalah yg kaler dark chocolate neh.korang pon nk menjamu mata jugak..?korang klik MissLily Shop dan klik la LIKE kat page tuh baru la leh view photo2nye.letssss berfashionista !!^^


p/s: sharing is caring.

You Might Also Like

2 comments

  1. salam ziarah dah follow blog nie.. Hebatnya... mane der comot, comel adalah.... TQ gegar blog wawa...

    ReplyDelete
  2. datang follow sini :DDD
    meh dtg tgk blog kita jugak :D

    ReplyDelete

Sila komen dengan ikhlas. Terima kasih

FOLLOWERS