OST Kerana Terpaksa Aku Relakan

Assalamualaikum ^^




Sinopsis Kerana Terpaksa Aku Relakan


Angkara fitnah dan rancangan jahat emak dan kakak tiri, kehidupan bahagia Indah Halina musnah dengan sekelip mata. Dengan tiba-tiba dia menjadi gadis yang paling malang, sebatang kara dan tidak punya apa-apa.

Dalam kemelut kepayahan, rupanya Tuhan masih menyayanginya apabila dia mendapat perhatian dari seorang wanita kaya dan terhormat, Dato’ Safiya. Tanpa sebarang alasan, Indah Halina mendapat tempat teristimewa dalam hati wanita itu, lalu diberi kasih sayang dan kemewahan bagaikan anak sendiri.

Di rumah banglo itu, bermulanya kisah cinta dongeng di antara Indah Halina gadis kampung yang tidak punya apa-apa dengan Tajul Razin, si dia yang punya segalanya. Perhubungan yang mulanya dingin bertukar menjadi sangat indah apabila dalam hati penuh dengan bunga-bunga segar berbau harum.

“Kalau layan abang mengantuk, tapi kalau fasal kucing laju aje cakap. Dengan kucing boleh kata rindu, dengan abang tak kata pun?”- Tajul Razin

Dilema cinta bermula apabila adik si jejaka, Tajul Fahin juga menagih cinta pada gadis yang sama. Kemunculan semula bekas tunang Indah Halina dan si gadis serba sempurna Ilyana makin merumitkan keadaan. Sikap ayah dan pakatan musuh juga membuatkan Indah Halina tersepit untuk membuat keputusan yang terpaksa…

“Errr… Abang Zen, kalau Indah jadi adik perempuan abang selama-lamanya boleh, kan?” – Indah Halina

“Kenapa sebut adik perempuan aje? Tak ada impian jadi isteri Abang Zen ke? Abang selalu berangan-angan suatu hari nanti Indah akan jadi suri hidup. Tak sama ke angan kita?” – Tajul Razin





OST Kerana Terpaksa Aku Relakan
Tajuk Lagu : Patah Sayap
Penyanyi : Nadia Aqilah


Lirik Lagu Patah Sayap

Kerinduan dalam hati,
Bagai ditusuk sembilu bisa,
Tak sanggup menahan sakit dihati,
Mengharap kesakitan ini sementara,
Ku terjaga kau tiada disisi,
Bila sedar erti cintamu padaku.

Air mata yang mengalir,
Menemani ruang hati ini,
Namun kini ku tahu tiada yang pasti,
Bila sedar erti cintamu.

Chorus

Patah sayapku patah,
Tak mampu terbang lagi,
Bila tanpa cintamu,
Hidupku tak bererti.

Terbang tinggi ku terbang,
Menggapai angkasa,
Bila berpaut disayapmu,
Ku mensyukuri nikmat hidup.

Pernahkah, pernahkah engkau terfikir,
Fikirkan tentang ku,
Sakit merinduimu,
Tak mungkin, tak mungkin aku,
Mampu menahan beban sakit,
Hidup tanpa dirimu.

Chorus 2x


klik SINI untuk dengar lagu full





Comments

  1. sweet sinopsis dia..tp xfolo sgt.hehe..pasni kna tgk lah..

    ReplyDelete
  2. jarang dapat follow drama kul 7 ni, tapi izreen berlakon memang ana suka tengok..sinopsis pun menarik..

    ReplyDelete
  3. Wife saya baru terminat kat drama ni. Tak boleh tahan punya pasal, dia sanggup cari novel ni untuk tahu kesudahan cerita. Hahah.

    ReplyDelete

Post a Comment

Sila komen dengan ikhlas. Terima kasih