jom shopping PEPLUM sini !

February 04, 2013

Assalamualaikum ^^

dah senyum belom untuk permulaan hari nie? haaaaa.kalau dah bagus ! *thumbs up.bagi yang belom, cepat cepat lah senyum.senaman wajah tu.boleh nampak muda selalu.terserlah kecantikan, kecomelan dan kekacakan korang taw :)

okey.hari nie aku nak kongsi sesuatu dengan korang.sekali kita share, beribu kite dapat kebaikannya kan.but, this only for girls ! maaf yer kaum Adam.tapi, boleh jugak usha usha untuk awek, tunang or wife.hehehe.

" peplum peplum peplum "

itu lah motip utama entri aku pada hari ini.huuuu ^^ seperti yang kita sudah sedia maklum, trend berpeplum telah menular dengan pesatnya ke seluruh pelosok alam.kalau pergi mana mana kedai pakaian pon mesti terselit 2,3 helai dress peplum kan :D

peplum nie ada banyak jenis.banyak sangat.sampaikan pening nak pilih taw.hahaha.bagi sesape yang malas sangat nak keluar shopping bagai, boleh beli through online je.banyak sangat dah sekarang nie online blogshop.perlu pilih yang terbaik je.kat sini aku nak share kan kat korang dua blogshop nie.memang sangat bervariasi peplum die.sweet dan cantek serta ohsem.kalau nak yang jenis labuh dan besar sikit pon ade.make your best choice okeh ! ^^








You Might Also Like

10 comments

  1. kalau macam tu ,saya pun nak berpeplum jugak lah..hahahaha :P

    ReplyDelete
  2. cantik.. tapi dj xboleh pakai.. hihihi

    ReplyDelete
  3. hi dear,

    kami juga ada menjual peplum. warna polos dan juga bercorak..RM35 sahaja..jemput singgah di Facebook kami Flying Kitty's Closet.

    Flying Kitty's Closet Team
    http://flyingkittycloset.blogspot.com/
    http://www.facebook.com/pages/Flying-Kittys-Closet/491035970935591

    ReplyDelete
  4. saya dah adakoleksi peplum..beli kt pekan sehari jer :)

    ReplyDelete
  5. comeinye yg peplum pink tu..
    kite addicted ngn peplum gak skrng ni, hiks

    ReplyDelete
  6. peplum lawa.tapi haritu terbeli hok fit sgt..huhuhu..punah harapan nk pakai peplum

    ReplyDelete

Sila komen dengan ikhlas. Terima kasih

FOLLOWERS