berPeplum di KLCC ♥

Assalamualaikum ^^


first time aku jejakkan kaki di KLCC, aku jadi heran.bukan heran dengan menara berkembar tu.kalau setakat twin tower tu, petik jari je memang konfem lah aku tak boleh buat lagi sebijik kan.hahaha.aku cuma pelik dengan nama satu kedai nie, dekat KLCC jugak la."i-setan".cer korang sebut sikit.sebut lagi sekali.errrrrr~ rasa macam tak mampu nak sebut nama tu berkali kali.jangan betol betol jadi setan dah ler ek.huuuuuu^^ letak lah nama "i-cantek" ke, "i-cun" ke, takpon "i-comel" ke.sedap la sikit nak menyebutnye.kan? :D tapi, best jugak la melepak lepak area situ.tenang je santai bawah pokok.kalau jadi penulis mesti boleh dapat banyak ilham :)




 

 

 

 

 


SEKIAN





Comments

  1. lawanye pelum..share cikit beli at ne..

    ReplyDelete
  2. haha.. hari tue baru teman makcik saya beli peplum... huhuhu

    ReplyDelete
  3. i-setan tu memang lah. Rasa malas nak sebut. Haha. Awwww cantik sangat awak. Hehe

    ReplyDelete
  4. lawanya awak..saya nak ngorat awak boleh ?? hihihi

    ReplyDelete
  5. mana beli peplum tu ea? bkenan plak///eh?? hahaha

    ReplyDelete

Post a Comment

Sila komen dengan ikhlas. Terima kasih