I-City Shah Alam ♥

January 30, 2013

Assalamualaikum ^^

weeehuuuuu~ hati dahku masih lagi terkinja kinja kerana terlalu seronok menghabiskan cuti di Kolompo.memang tak puas wooohhh.banyak tempat tak sempat nak terjah.tskkkkk :( .masa sangat mencemburui aku.rasa macam nak sehari tu ada empatplohlapan jam je taw.baru puas kan.ahakkkssss.walaupun jasad kini telah berpijak dibumi Penang yang nyata, namun jiwa sanubari ini masih di key eL.. key eL.. ! hohoho.

I-City ? apakah itu? aku yakin seluruh pelosok alam dan ceruk dunia pasti sudah tahu apakah tempat itu.terasa diri ini masih berada di zaman batu je sebab tak pernah lagi jejakkan kaki di I-City.hahaha.banyak ura ura, kata kata dan suara suara mengatakan tempat tu best, seronok dan cantik lah bagai.maka, disitu telah wujud rasa ketaksuban serta keterujaan amat nak ke sana.then, here i am ! :)

okay, aku mengaku aku sangat  sangat terpesona kuasa dua dengan I-City ! ohsemmm! very nice view.rasa macam nak bina pondok je situ supaya tiap tiap malam boleh ngadap lampu yang warna warni tuh.errrrrrr~ hahaha.oleh kerana terasa diri ini tidak lagi seperti kanak kanak hingusan pada zaman batu dahulu *bajet dah matured lettew. maka, nafsu untuk membeli cekak kepala reben yang ada lampu kelip kelip tu terpaksa lah dilupakan.hikssssss :p by the way, sempat jugak jumpe someone kat sana.even dah lama kenal, tapi di shah alam jua baru bersua :)




 



SEKIAN

You Might Also Like

9 comments

  1. Fie tak suka sangat pergi Icity pasal panas kat luar tu bila masuk ice room baru rasa dingin. Huhuhu

    ReplyDelete
  2. mmg cantik. bru sekali pergi sana.. nk pergi lagi laa

    ReplyDelete
  3. Akk last pegi masa i-City baru bukak dulu yg baru nie msh blm berpeluang lg nak pegi :D

    ReplyDelete
  4. BELOM PERNAH LAGI SAMPAI KAT SITU..MMG TERINGIN NAK JEJAK KAKI KAT I-CITY..INSHA ALLAH

    ReplyDelete
  5. best..terasa nak pergi lagi hehe..bila ayu p?

    ReplyDelete

Sila komen dengan ikhlas. Terima kasih

FOLLOWERS