Segmen Bloglist Syaifuddin Alias

Assalamualaikum ^^

mari ramai ramai join segmen yang dianjurkan oleh blogger Syaifuddin Alias ini.senang jer ! sesimple ABC (Air Batu Campur) woooh.tapi entri korang haruslah kreatif serta mantap yoooo ^^ .hehehe.


klik SINI untuk join sekali :) jom jom !


ermmm.kalau nak bagi cadangan tu macam tak layak je.huhuhu.kerana diri dahku tak sefemes belog Syaifuddin Alias.malah belom sangat dikenali dek seantero dunia.*wallawehhh, besar impian kau miss hearty.hahaha.tapi, berdasarkan pemerhatian dari mata kasar aku neh tanpa menggunakan sebarang mikroskop, belog nie dah ok sesangat dah.hampir sempurna.kemas dan teratur.penulisan beliau pon best.tak macam belog dahku yang entah apa apa.phewww~ yang bestnye beliau suka berkongsi idea dan pendapat dengan pembaca.tak kedekut ilmu taw ! *thumbs up for him :)


eksaited okeh join segmen nie dengan sejuta harapan supaya encek Pudin pilih belog dahku untuk dicampakkan ke sidebar belog beliau.baru ada 'chemistry' gituw.ahakssss.'biology' dan 'physics' stay jauh jauh pleseeee.ngehehehe.jangan risau encek Pudin, belog Cherita Hearty tidak akan menyebarkan sebarang jenis malware atau virus atau bacteria ke dalam belog anda.cuma yang ada entri manis manis gula je supaya semut semut blogger yang kacaks serta canteks dapat singgah, membaca juga komen.huuuuu^^



Segmen ini tamat pada 31 Januari 2013


Comments

  1. huhu..mandai2 je ...mana ada dikenali..haish..
    apa pun trimas join awak ya...lama tak dgr cter awak :P

    ReplyDelete
  2. menyinggah blog peserta segmen by Syaifuddin Alias

    ReplyDelete
  3. ada perubahan syarat tau ..sila alert

    ReplyDelete

Post a Comment

Sila komen dengan ikhlas. Terima kasih