Entri pertama 2013

Assalamualaikum ^^

yuhuuuuuu ! cakkkkkkk ! aku mengaku aku sedang melupakan belog sendiri.aku telah menduakan dia.aku ingatkan diri ini mampu setia.namun, apakan daya curang juga akhirnya.diri dahku memang super bizi mengalahkan usahawan telur itik.hinggakan tak mampu menaip entri baru untuk kalian.semalam dapat mimpi buruk lagi ngeri.dalam mimpi tu, belog aku dihack orang yang tak berperikemanusiaan.siap keluar notis "kau dah lama tak update belog, makanya aku dah hack belog kau.muahahaha " itulah kata hacker tu.

aku dah insaf ! oleh itu, belog ini akan sentiasa terupdate.hahaha.mimpi tu memang memberi pengajaran buat aku.mesti korang dah naik muak tengok entri lama aku je kan.korang ada tak dengar cerita yang banduan terlepas tuh.haaaaa, memang dorang tengah merayau rayau dalam kawasan tempat tinggal aku je nie.fuhhhh, giler cuak aku hari hari pegi keja.dah la terlibat dengan kes samun,bunuh lah bagai.siap main culik culik orang lagi untuk dijadikan tebusan.korang doa doakan la aku supaya selamat eh.hehe.

okeh.aku ada keja kejap nak dihabiskan.malam nanti aku update lagi ek ! daaaaaaa~



 
*the latest of me ! hiksss :D 



Comments

  1. Selamat kembali berblog ya.. Manis senyuman d ats :D

    ReplyDelete
  2. entry comel tuk 2013..hehehe

    saya dah update...
    hope dapat tolong walaupun agak susah.... :(

    ReplyDelete
  3. huhuhu dlm mimpi tu wak dia ada tunjuk tak rupe hacker tu? beruntung wak dpt mmpi camtu...mmg blogger tegar hhuhu

    ReplyDelete
  4. kemana lah hearty ilang selama ni.hehe

    ReplyDelete
  5. TAKUT JUGAK DGR PASAL BANDUAN TU..NAUZUBILLAHIMINZALIK..

    APA2 PUN,JAGA DIRI DAN SELAMAT KEMBALI BERBLOG..^__^

    ReplyDelete
  6. saya dah nak merajuk dah sebab awak tak update blog..hahaha

    ReplyDelete

Post a Comment

Sila komen dengan ikhlas. Terima kasih