takmau eskem free ?

August 08, 2012

Assalamualaikum ^^

awok awok sekalian tengah buat apa tuh? ponteng tarawikh ea.aiyokkkkk~ nanti mak maraaaaah.aku? ehem ehem.diberi excuse larhhh.kata orang dapat ABC.ngehehehe :D

eh korang..malam neh kan ada orang nak kasik eskem free ! Baskin Robin tuh.rugi woooo tak amik.kalau korang pegi time neh konfem korang kena beratur panjang.benda free kan sapa yang takmau.huhuhu.but, aku lagi rela dok umah jer daripada kena beratur lama lama.

tapi kalau BR tuh depan umah aku jer, konfem aku terjah jugakkk.hahaha


 
haaaaah amik kaw ! penangan eskem free :)
sumber : fesbuk

 haiiii.. saya hello kitty yang pura pura heppy tapi sebenarnya sedeh tak dapat makan eskem free ;(



You Might Also Like

1 comments

  1. hahaha..kat sbh pun ada..tp xbiasa jln mlm xkanla smata2 nak dptkan aiskrim free (wlupn nak :( hahaha)

    ReplyDelete

Sila komen dengan ikhlas. Terima kasih

FOLLOWERS