anting anting yang pelik

Assalamualaikum ^^

korang suka pakai subang @ anting anting tak? aku suka ! nak nak kalau yang shape comel comel macam heart shape ke.bunga bunga ke.baru terserlah kecomelan tu sikit kan.ahaksssss~ (sila muntah darah) hahaha.tapi yang peliknya ada jugak orang nak pakai anting anting yang memang kita tak pernah terpikir pon dek akal nak sangkut kat cuping telinga tuh.jom ushar sikit anting anting apakah itu.ntah ntah korang pon teringin nak pakai.hehehe :D






 





*haaaaaa.amacam? ada bran nak pakai ? :)



sumber

Comments

  1. ade orang yg buat lubang sebesar duit lima posen dekat teliga..lagi dahsyat...huhu..btw, follow blog ni :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Sila komen dengan ikhlas. Terima kasih