[FENOMENA] Roti Bakaq Teloq Meleleh


Assalamualaikum.

siap masuk paper haaa..
morning uols! dah breakfast? kalau masih tercari cari nak makan apa pagi ni, meh pekena Roti Bakaq Teloq Meleleh. sedap wehhh. oleh sebab fenomena sangat makanan ni, wajiblah aku cuba kan. mana aci tengok orang makan je. tergoda perot kita tau. makan satu pon dah cukup untuk kenyangkan perot. harga pon not bad. mai la penang untuk merasa ye. hihi

yang ni area depan petronas kampung paya, kepala batas, penang.
yang ni aku beli bungkus di area tasek gelugoq. satu yang ada sosej dan satu lagi ada chicken slice. maaf laa kalau buat air liur korang turut meleleh. hikhik


Comments