2015

Assalamualaikum ^^

- Google -


Alhamdulillah. hari ni dah masuk 02 Januari 2015 pon. macam mana cepatnya sehari berlalu, macam tu jugak lah tahun 2014 pergi. rasanya belom terlambat kot nak wish SELAMAT TAHUN BARU untuk korang. pejam celik pejam celik dah sampai pon tahun 2015. cepatnya masa berlalu kan. apa pulak azam korang untuk tahun ni? hahaha. ke yang tahun tahun lepas pon belom tertunai? =) tak kisah la apa pon, asalkan kita berharap tahun baru ni lebih baik daripada tahun yang sebelomnya. Amin

it's time to create new memories. dan umur pon dah bertambah satu angka. yang mana rasa diri tak matang lagi tu, elok eloklah bawak berubah ye. yang mana bujang lagi tu, eloklah simpan niat untuk kahwin tahun ni eh. hehehe. let's make 2015 even better! InsyaALLAH .





1 comment:

  1. happy new year ayu..smoga tahun ni lbh baik dr tahun lalu, sha pun nak simpan hajat nak khwn tahun ni, Insyallah haha..jom khwin tahun ni :D

    ReplyDelete

Sila komen dengan ikhlas. Terima kasih