[MUST READ! ] Mangsa Kecantikan

June 07, 2013

Assalamualaikum ^^

sekarang nie dah bermacam macam sangat produk kecantikan yang wujud bak cendawan tumbuh selepas hujan.pelbagai facial treatment yang diperkenalkan semata mata untuk look so pretty !.wanita dengan kecantikan bak isi dan kuku.ye dak? hehehe.sanggup berhabes duit untuk cantik kan.. kan.. kan..

tapi, ketahuilah bahawa bukan semua produk kecantikan yang menjamin kecantikan berkekalan.jangan mudah tertipu dengan iklan iklan yang berselerakan dalam internet, televisyen dan sebagainya.kalau memang ada masalah kulit yang teruk rujuklah doktor pakar terlebih dahulu sebelum mencuba apa apa produk kecantikan.

kadang kadang, beautician tu cakap produk nie takde chemical yang berbahaya lah, natural ingredients lah, bla bla bla..unfortunately, lepas kita guna, wajah asal dulu yang ok dah jadi makin teruk.dah caner tuh? =.= if kulit muka korang dah ok, takde masalah, tak payah lah nak cuba cuba produk tu produk nie.nanti kang menangis tak berlagu je.lebih baik prefer natural beauty..ihikssss

jom baca kisah blogger dari singapore nie yang mengalami nasib kurang baik selepas membuat facial treatment.wajahnya yang asal dah cantik berubah jadi buruk.


wajah asal beliau 

wajah beliau selepas membuat facial treatment


klik SINI untuk baca cerita beliau dengan lebih lanjut.

kita yang tengok pon dah rasa scary semacam kan.tambah lagi lah orang yang mengalaminya sendiri.so, lepas nie kena lah hati hati dengan sebarang produk kecantikan yang kita nak guna.






You Might Also Like

5 comments

  1. fuh seram.. sayangnya..dia comel

    hana pun kadang2 teringin nak buat facial tapi takut sebab ini lah.

    ReplyDelete
  2. hana pun nak buat gak entri pasal ni. untuk pengajaran

    ReplyDelete
  3. kesian nyaa. tu lah jgn cpt percaya.

    ReplyDelete
  4. tula ada jgk bca psl ni..ksian dia..huhu

    ReplyDelete
  5. hu mak ai...menakutkan.

    Akak kalau dah serasi dengan sesuatu produk akan tetap setia dengan produk tu aje.

    ReplyDelete

Sila komen dengan ikhlas. Terima kasih

FOLLOWERS