bila dia buat muka bersalah

Assalamualaikum ^^

mengupdate entri bertemankan bunyi bunyian mercun yang menyakitkan telinga.bagi sesapa yang suka main mercun tuh, berhati hati lah ek.malang tak berbau.lagi pon bahaya main mercun :) main bunga api je lah.kalau orang kata macam bebudak pon takpe.pedulik jer.nyawa tu lebih penting kan.

korang korang..korang pernah buat salah tak? hurmmm...selalunya lah kan orang yang dah buat salah tuh muka dia mesti lain macam sikit kan.pucat lah.kekadang tuh tangan shaking.seram sejuk.*macam aku neh selalu buat salah pulak.muahahaha :D 

akan tetapi.ada lah orang nie yang namanya orang utan.memang buat muka bersalah yang sangat ikhlas ah.sampai kesian amat rasa.kalau buat salah apa pon.konfem dimaafkan.hahaha.jom tengok gambar kat bawah ! betol ke tak cakap aku :p


 
alololololo...cian die ;(

Comments