entri duka lara ;(

Assalamualaikum ^^

sobss..sobss..sila sediakan tisu bebanyak sikit eh depan lappy tuh.malam nie aku dengan rasa hibanya nak post entri sedeh dan berduka cita.huhuhu ;(

besok insyaAllah akan ke pahang.sobssss !.dari penang ke pahang jauh woooo.uwaaaaaa~ sapa orang pahang? angkat tangan lelaju sikit nak tengok !.nanti boleh larr kita berjumpa dan berbual mesra kan.hahaha.aku terpaksa ke pahang jugak atas urusan kerja.rasa macam nak hentak kaki kuat kuat je nak protes takmau pergi, buat macam budak kecik mengamuk bila tak dapat makan ais krim.muahahaha :D

oleh kerana itu, belog ini akan ditinggalkan buat sementara waktu.korang tolong la meriahkan belog nie eh.datang datang la selalu walaupun takde entri entri baru.khatam la yang stori yang lama lama tuh.tak lapok dek hujan tak lekang dek panas.hehehe.

nanti bila dah balik penang aku stori mori dengan korang tau.tunggu my next entry okeh ! cayang korang ketat ketat ! mmuahhhh 


Comments