Percintaan Jarak Jauh (PJJ)

May 02, 2012

Assalamualaikum ^^

12:37 AM dah ! tak tidow lagi aku neh.kenapa kenapa.jiwa kacau kot ! muehehehe :D perangai aku memang macam neh bila menjelang malam.sila jangan tatot tatot eh.aku tak makan orang punya.aku hanya layan nasik ayam berpinggan pinggan.hahaha.tengah tunggu mask kat muka nie kering dulu larrr.hikhikhik :)

korang korang...tau tak apa tuh PJJ ? pengajian jarak jauh? bukan bukan.cer cuba lagik.hahhhh? percintaan jarak jauh ! betol sesangat lettew -_-' 

konfem ramai yang ada pengalaman dalam cintan cintun jarak jauh neh kan.alorhhh~ toksah tipu lah.banyak dugaan kan.faham faham.biasalah bila dah jauh neh.mata dah tak tentang mata pulak tuh.macam macam spekulasi akan wujud dalam kepala hotak kan.yelahhh.kalau si dia kat sana tipu si dia kat sini pon kita taktau kan. betol ke derrr ? 


 


tapi orang selalu cakap " biar jauh dimata tapi dekat dihati".leh pakai ker falsafah neh? hurmmm.entah.pegi tanya orang yang ada pengalaman bab ini larr ek.takmau tanya aku.aku tak pandai.hewhewhew.*tipu tipu

jangan risau.ramai jugak pasangan yang kekal bahagia dengan percintaan jarak jauh nie.namun, ada jugak gagal.naseb badan.kesiannnnn.apa apa pon terpulang kepada komitmen masing masing.kalau dah jauh tuh, buatlah cara orang jauh.jangan pulak sebulan sekali baru nak tanya kabar.sadis sadis -_-'

 

kepercayaan tu penting okay ! toksah la nak was was sangat.buat jiwa kacau je.kalau dia sayang korang kerana Allah, insyaAllah takkan ada kes curang, tipu bagai. rindu? wajib lah korang rasa hari hari kan. rasa nak jumpa nak jumpa je dengan si dia.tapi apakan daya dihalang dengan benteng jarak yang berkilometer jauhnya.sabar sabar.

naseb lah ada fesbuk kan.dapat jugak tinjau tinjau aktiviti si dia hari hari.terubat jugak rindu.tapi.awas ! mungkin akan wujud perasaan cemburu yang tak terkawal dan mungkin membawa kepada pergaduhan dan merajok yang entah apa apa.huahuahua.kalau berlaku kes macam neh, pandai pandai lah korang settel ! :p



*tak larat taip dah.ngehehehe.semoga korang berjaya dalam PJJ ! 


You Might Also Like

8 comments

  1. heheh~ there we are..bynk sgt ujianNya..ayu doakan smpai akhir hayat k :D amin

    ReplyDelete
  2. saya PJJ pon belom..dekat pon belom..tak taw yang mane.ahaa

    ReplyDelete
  3. Pjj nie banyak suka duka. Tapi banyak duka selalunya ramai tak dapat survive pjj.

    ReplyDelete
  4. i myself is in a long distance relationship almost 2 years since he further his study abroad ^__^

    ReplyDelete
  5. @ATHRHB : wowwww..hope u keep surviving yeah ! :)

    ReplyDelete

Sila komen dengan ikhlas. Terima kasih

FOLLOWERS