ohsemmm bookstore !

Assalamualaikum ^^

whoaaaaaa ! wheaaaaa ! whuaaaaaa ! dah lama tak hapdate belog ! otak pon dah jadi tak ketahuan hala kot.muehehehe : D *sila abaikan.eh, korang selalu tak pegi bookstore? aku suka pegi buang masa kat situ walaupun tak berkesempatan nak pegi selalu.hehe.best kan belek belek buku tapi tak beli pon.ngehehehe.

dalam Malaysia, bookstore yang ada macam biasa biasa ja kan.tapi kalau kat oversea, ohsemmm kot bookstore dorang ! tak percaya? jom tengok bukti bukti kat bawah :)




 




sumber 

Comments

  1. seronoknya tgk bookstore cmtu..cik lynn ska lepak kt popular...plg lma pnah lpak dlm tu 2jam..hehe

    ReplyDelete
  2. assalamualaikum..ayu..

    http://opzzpinky.blogspot.com/2012/05/cara-nak-gabungkan-komen-fb-dan-blog.html

    ReplyDelete

Post a Comment

Sila komen dengan ikhlas. Terima kasih