menganggur ..?

January 31, 2012

Assalamualaikum ^^


muahahaha ..alangkah seronoknya aku berehat dirumah ketika korang semua tgh keja :P dengki tak ? hahaha. haippp ! takmo marah2 tau.nanti Tuhan marah :) walaupun nampak macam seronok jadi penganggur terhormat kat umah tapi hakikatnya dalam hati serabut nak mampos pikir masa depan.rezeki Allah ada dimana-mana ja kan.yang penting usaha & doa.kalau ada orang masok minang senang abes.then.kawen terus.biar nanti laki yang tanggung makan minum kita kan.ahaksssss~ kejam tak ? no..no..no..apa guna belajar tinggi2 sampai dapat segulung ijazah kalau tak keja kan.tp of course la kena pandai divide masa sbg seorang isteri & seorang pekerja.tanggungjawab jangan lupa sudaaaaa ..

korang tau tak banyak kelebihan jadi penganggur neh.ehem2 ...

first sekali hari2 jimat duit sebab makan kat umah.lagi best dapat makan masakan hasil air tangan sendiri.terjamin kebersihan & kesedapan.hehehe.tapi kalau dah keja tuh terpaksa lah telan gak kat kafe @ restoran kan.no choice lohh.

keduanya, dapat selalu online.penting tuh ! hahaha.bayar bil broadband mahal2 kalau tak guna puas2 rugi lah kan.

ketiganya, nafsu shopping terkawal dengan baik.kalo time keja dulu, pantang weekend je mesti kuar beli baju baru, acessories, barang2 make-up.gi keja mesti la nak nampak lawa kan.hehehe.kalu dah memang pompuan tuh,cenggini la perangainya.naseb la takde bf.kalo tak abes duit dia aku kikis.muahahaha ..juz kidding okeh ! (i'm not pisau cukur) :)

ok2.cukup dulu banyak neh.nanti kang aku celoteh lagi ek.sebelom korang blah dari sini meh la usha2 makanan yang aku masak hari neh ^^




*simple je tp marvellous okeh ! :)

You Might Also Like

1 comments

  1. awak, timun tu pown msak gak ke? hihi.. cucur ikan!

    ReplyDelete

Sila komen dengan ikhlas. Terima kasih

FOLLOWERS