aku dah jatuh cinta dengan Amir Asyraf !

February 08, 2012

Assalamualaikum ^^

tak habes lagi mengelamun neh lepas tengok citer vanilla coklat tadi.hehehe.ohhhh.aku dah jatuh cinta dengan amir asyraf ! apsal la kau sweet sangat amir oiii.dah la romantik.sporting lak tuh.pakai keta sport lg.muka jangan cakap la, memang abes macho dah.haishhhh.untungla kau zara dapat husband camtuh.meremang tau bulu roma aku bila amir luahkan perasaan dia kat zara.terasa seolah-olah zara itu aku.muahahaha :p *geli pulak anak tekak kan

menarik kan kalau BERCINTA LEPAS KAHWEN.nak buat apa pon dah halal.nak pegang-pegang ? no hal dah la.then, si husband akan buat banyak suprise untuk si isteri.part tu aku paling suka ^^ kiranya nak ngorat-ngorat pon semua time neh la.yang penting kasih sayang terjalin, ikatan utuh.give & take itu perlu ! walaupun ada kekurangan, suami & isteri kena lah saling melengkapi :)
* wahhhh ! dah macam pakar motivasi lah pulak aku neh.wakakaka ~




* harap2 one day dapatla husband seROMANTIK amir.cepat aminkan :) takyah pegi honeymoon jauh2 la nanti.Cameron Highland pon best ^^

You Might Also Like

0 comments

Sila komen dengan ikhlas. Terima kasih

FOLLOWERS