Pertunangan Ana Dahlia & Chef Riz

Assalamualaikum ^^

hai korang !! :) monink2.mau gossip apa pagi neh ekk.hahaha.ada2.jom layan cter kat bawah :D


Nikah 11 Disember, Hantaran Ana Dahlia RM20,000


Ana Dahlia dan Chef Riz


PETALING JAYA: Pelakon Ana Dahlia, 28, dan Mohd Nadzri Redzuawan, atau Chef Riz, 30, akan melangsungkan pernikahan pada 11 Disember depan selepas dipersetujui dalam majlis pertunangan yang diadakan di rumah Ana di Changkat Jering, Taiping, Perak, Rabu.

Ana berkata, mengikut perancangan awal, majlis pernikahan itu nanti akan diadakan secara sederhana yang mana di sebelah pihak lelaki akan berlangsung di Sungai Koyan, Raub, Pahang, pada 18 Disember.

"Buat masa ini, tidak banyak perbincangan mengenai urusan perkahwinan dilakukan. Sebaliknya, kedua-dua belah pihak hanya bersetuju mengenai pemilihan tarikh pernikahan terlebih dahulu," katanya yang dihubungi mStar Online, di sini, Rabu.

Mengenai wang hantaran, Ana memberitahu pihak lelaki akan memberikan wang sebanyak RM20,000 sementara hal-hal lain masih belum diputuskan.

Bercerita mengenai majlis pertunangan yang diadakan, Rabu, Ana memberitahu pihak lelaki dari Kuala Lumpur hadir seramai 15 orang manakala pihaknya pula menanti lebih daripada 100 orang.

"Majlis berlangsung secara sederhana pada pukul 1 tengah hari dan tamat pada dua jam selepas itu. Memandangkan saya tunggu di dalam bilik, rasa hati tidak tenang dan ingin tahu apa yang mereka bincangkan.

"Selepas perbincangan mengenai perkahwinan selesai, barulah keluarga kami saling berkenalan. Saya gembira, keluarga ayah Riz, Datuk Redzuawan Ismail (Chef Wan) menerima keluarga saya yang sederhana ini, Alhamdulillah," tuturnya.

Dalam pada itu, Ana juga bersyukur kerana keluarga Chef Riz juga tidak kisah dengan statusnya sebagai janda dan ia bukanlah penghalang untuknya mendirikan rumah tangga dengan lelaki yang disayanginya itu.

"Kita semua tahu, setiap orang mempunyai kisah silam masing-masing, begitu juga saya. Asalkan keluarga, rakan-rakan terdekat dan bakal mentua tahu, itu sudah memadai.

"Lagipun sebelum ini bukan saya ingin merahsiakan status 'janda'. Cuma saya fikir, tidak perlulah orang tahu mengenai hal saya yang agak peribadi itu.

"Apa-apa pun saya bersyukur kerana kami berjaya melalui beberapa dugaan walaupun tempoh perkenalan saya dengan Riz tidak sampai setahun. Mungkin inilah namanya jodoh," ujarnya.




Gambar Pertunangan Ana Dahlia Dan Chef Riz


 

 

 




 p/s: tak sangka plak dorang berdua nie bercinta kan.huhuhu.tapi memang sepadan lah.ana dahlia memang cun habesss arrr.baju tunang dia lagi superb cun !! awesome !! :) i loikeeeee ^^










Comments

  1. memang cun la ana ni, bajunya nampak lebih grand banding baju juta2 memey.. tahniah dan semoga kekal pertungangan sampai ke jinjang pelamin

    ReplyDelete
  2. comei jek..
    aduhaiii
    bile nk bertng nihhh

    ReplyDelete

Post a Comment

Sila komen dengan ikhlas. Terima kasih