::tutup buku lama,buka buku baru::

penah nmpak x tajok entry ni kat mne2..?sape yg tgk semanis kurma kat tv9 semalam tau la jwapannye.hehe.pejam celik pejam celik dah bis tahun 2010.cepat sungguh kan masa berlalu.kadang2 kita sendiri x sedar masa berlalu mcm tu je.esok 2011 pula menjelang tiba.bg aku,mcm2 perkara yg terjadi dlam 2010 nie.mcm2 tu termasok la yg manis,pahit,masam,masin,tawar,pedas.cukop suma 5 deria rasa manusia.hahahahaha.

segala kenangan2 dlm tahun 2010 aku simpan baik2 dlam buku hati aku.wat masa sekarang aku nk tutup buku tu.xnak bukak smpai la wktu yg mengizinkan.sekarang ni aku nk tumpukan pada buku yg baru.bau kedai lg tuh,hehehehehehe.buku 2011 ni kosong lagi.belom terconteng apa2.putih bersih je.mulai esok aku akan mula menghiasi ruang2 kosong dlm buku tu.aku harap isi kandungan dlm buku baru ni lebih baik drpd buku yg lama.

bila dah masok 2011 nie umur pon dah makin meningkat kan.makin lama makin berusia(dont ever2 mention "tua" okehh).23 tahun tu bagi aku da cukop matang untuk mengenali kerenah2 dunia.mcm2 dah aku lalui sepanjang usia aku selama nie.aku harap Allah panjangkan umo aku supaya aku dpt membalas jasa2 insan yg sanggup berhempas-pulas besarkan aku sampai aku jd spt sekarang nie.Alhamdulillah.aku bersyukur kpd Allah diatas segala nikmat yg diberikan kpd hamba-NYA ini.

aku nk 2011 nie lagi baik drpd 2010.aku nak belajar bersungguh-sungguh & struggle hard for de last sem.InsyaAllah.doakan aku ye kawan2 sume.hehe.x sabar rsenye nk abiskan study,then,kerja untk mencapai impian yg dh lama aku idam-idamkan.x sabar nk pegang segulung ijazah.pakai jubah warna purple.pose maut ngn kawan2.wahhhhh,i'm patiently waiting for dat day!!!.

banyak jugak dugaan yg aku terima dlam tahun 2010.tp dugaan tu dah mematangkan aku untuk menghadapi tahun 2011.mcm2 pengalaman yg aku dh lalui sepanjang tahun nie.mcm2 org yg dah aku kenal.mcm2 "peel" yg aku dah jumpa.

but i will remain myself.hatie yg sekarang dan yg akan datang masih spt hatie yg korang kenal dulu2.i will not change myself because of someone.xnak la jd hipokrit ekk.just be ourself k..setiap org ada kelemahan & kelebihan masing2.nobody is perfect!!.cumanya yg akan berubah tu adalah semangat & azam yg baru.berhijrah drpd yg buruk kpd yg lagi baik dan elok.from now onward tingkatkan ilmu,iman,dan ibadah..kurangkan apa2 yg patot dikurangkan.huhu~



Comments