...mY bAd DaY...

December 13, 2010

assalamualaikum sume pembacaku sekalian...
nk story skit ngan korang sume nih...
xtau la nape hri ni mcm2 perkara buruk terjadi dlam hidopkuhh,uwaaaaa...
mngkin nie sume ujian drpd Allah untk hamba2-Nya supaya bnyak2 bersabar...
nk taw x ape perkara2 buruk tuh???
hri aku nk balik usm...
tetibe plak sakit pewot,asyik ulang-alik ke toilet jew...
rupe-rupenye kena food poisoning.semalam mkan nasik goreng guna perencah adabi.pagi ni bru perasan perencah tu dah expired.abis satu family aku cirit-birit.eeeeee,geram aku!mcm nk saman je kedai tuh sbb masih jual lg barang2 yg dah expired...
then,bile dah siap2 nk balik,terlepas bas la plak.kena tnggu next bas yg bleh wat aku berjanggut tnggu.lmbat tol,huhhh...
pastu,bile da smpai usm,aku menuju ke lab untk jmpe Dr Chuah,ade appointment ngn die.tp...tup2 die xde kat bilik plak...
then,aku continue la ngn keje2 fyp aku.rendam paddy straw untk esok...
bile settle je sume keje,nk balik bilik la plak sbb x solat zohor lg.bile da smpai setengah jalan tibe2 terpandang jari tangan sendiri.i lost my ring!!!adusssss,apala nasib hri ni kan.mengeloh sorang2.huhhhhh...
mngkin ade hikmah disebalik kejadian2 tuh kan..kan..yg penting kena smileeeeee...=)

You Might Also Like

0 comments

Sila komen dengan ikhlas. Terima kasih

FOLLOWERS