Nami Island dalam ingatan

Assalamualaikum.



Inilah wajah Nami Island pada khamis lepas, 06 Mei 2015. SubhanAllah. cantik amat. Terus simpan niat nak datang lagi korea untuk buat postwedding photoshoot ke hape. Amin! Berangan je kau ni kan cik ayu. Hahaha. Gambar ni credit to my tour guide, kak zarina. Sebab masa ni aku dah balik malaysia pon. I just rindu korea so badly. So, aku keep updating with her about korea. Hihi. Cerita aku bakal menyusul kemudian. Jadi kekok pulak nak mengarang ayat oii. Mohon bersabar ye :)




Comments

  1. Kena repeat la ni..fiza baru pi mid april aritu hnya ranting kering jer ada,cik ayu i bila?

    ReplyDelete
    Replies
    1. cik ayu pon pi mid april jugak. hehe.. daun2 baru start nak merah merah dan oren oren macam ni. kalau pi lambat sikit konfem cantikkkk! :)

      Delete

Post a Comment

Sila komen dengan ikhlas. Terima kasih