Cik Ayu ke Korea

May 06, 2015

Assalamualaikum.


kemain belambak story aku peram ni. lama lama boleh jadi pekasam kot. hahaha. tapi nak update yang fresh dulu lah. baru mood terkinja kinja sikit nak menaip. 

aku rasa jasad aku memang dah berpijak di bumi malaysia yang nyata. tapi hati aku rasanya dah tertinggal di koreaaaaa. tskkkk. bulan depan book flight lagi ke korea. aci tak? hahaha. bulan depan dah masuk summer oii. cannot cannot. balik hari tu pon dah sunburn. sebab aku pegi masa mid spring. so, tengahari panas sikit. dah la malas nak pakai cream sunblock bagai. kononnya pegi korea bajet nak cerahkan kulit sikit arr. last last balik malaysia gelap yang aku dapat. hahaha. 


ok. teaser lah dulu ye. cerita selanjutnya aku update dalam next entri. k baiii!



You Might Also Like

2 comments

  1. tak kisah la sunburn asalkan dpt jejak sane,,,hihihi..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha.. kannn! ape susah. balik malaysia minum la qu puteh. baru laa puteh :p

      Delete

Sila komen dengan ikhlas. Terima kasih

FOLLOWERS