[REVIEW] Ju-On 3 : Beginning of The End

August 08, 2014

Assalamualaikum ^^


aku dah tengok filem Ju-On 3 : Beginning of The End ! nak kata aku minat filem bergenre seram ni tak jugak kot. sebab kalau dalam panggung pon nanti aku tengok celah celah jari je. hahaha.. but, kalau horror movie yang from korea or japan, aku layan je. hiksss.. taktau nak bagi berapa bintang untuk filem ni. sebab aku macam tak faham sangat plot citer die. then, movie ni banyak scene flashback. maybe director nak macam audience 'kau pikirlah sendiri'. haaaa, camtuh. atau mungkin aku asyik tutup mata je dalam panggung tuh. so, aku macam tak sempat nak hadam the whole story. hahaha.. atau mungkin jugak sebab aku tak follow yang Ju-On 2 kot. tapi Ju-On yang first aku rasa macam best sikit dan seram banyak. 

Ju-On 3 ni bukan tak seram. sebab kalau tak seram takkan ada orang nak menjerit jerit dan melalak bagai kan. menjerit sebab terkejut kot. kikiki.. bagi aku hantu budak yang pucat tu tak menyeramkan sangat. tapi yang scary mary tu hantu mak dia ! aku fobia bila tengok mak dia jalan. sebab aku rasa macam seram tapi at the same time aku nak tergelak. macam mana tu. hahaha.. ahhh, korang pi lah tengok sendiri. ermm.. aku bagi 3 stars lah.


Release Date: 31 Jul 2014
Language:Japanese
Subtitle: Chinese / English / Malay
Genre:Horror
Running Time: 90 minutes
Director:Masayuki Ochiai
Cast:Nozomi Sasaki
Synopsis:
This film focuses on the deceased Saeki family and its curse. An elementary school teacher named Yui (Nozomi Sasaki) visits the home of a boy named Toshio Saeki (Kai Kobayashi) who's been absent from school for a long period of time. When she arrives, she re-lives the horrifying events that occurred in the Saeki household 10 years earlier.

Kayako (Misaki Saisho). (Encore Films)

Toshio (Kai Kobayashi) watches Nanami (Reina Triendl). (Encore Films)

Toshio (Kai Kobayashi). (Encore Films)


The Grudge: Beginning of the End - Ju-On: Beginning of the End







phewww~ menggigil jugak nak siapkan entri ni. meremang bulu roma aku. takot jugak aku kalau tetiba objek dalam gambar gambar tu tetiba bergerak. *imaginasi ! errrrrr.. 


You Might Also Like

1 comments

  1. woo saya baca review awak pun dah seramm nie hahaha.. haritu ajak mmber tgk tapi dia plak takut.. aish..

    ReplyDelete

Sila komen dengan ikhlas. Terima kasih

FOLLOWERS