Ketagih Makan Mekap

Assalamualaikum ^^

haaaa, korang ingat mekap boleh tempek atas muka je kan. nie ada orang siap makan lagi mekap tu wehh. gila tak rare. hadoii.. apa agaknya yang dia rasa eh? sedap ke? lebih sedap dari rainbow cookies? errrrr.. 


Foto
BRITTONI menghabiskan lebih RM660 seminggu membeli mekap.
Ohio: Seorang wanita membeli mekap bukan untuk dipaki, sebaliknya untuk dimakan. Britonni, 22 berkata, dia kemaruk memakan mekap sehingga boleh memakan 15 hingga 20 bahan kosmetik itu setiap hari.
Menurutnya, setiap mekap itu mempunyai rasa berbeza bergantung kepada jenis dan jenamanya.
Dia mendakwa pembayang mata metalik berwarna coklat muda, putih dan kelabu yang paling lazat. 
“Saya rasa hidup tidak lengkap jika tidak makan mekap. Setiap kali memakannya saya dapat membayangkan warna-warna cantik itu menyelaputi bahagian dalam badan saya,” katanya.
Baca Selanjutnya di SINI ...



Comments

  1. Sedap sangat ke? euwww... rosak badan kerana make up banyak bahan kimia.

    ReplyDelete
  2. macam pelik je -.-
    http://eykabaha.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Ini obses sangat ni. Ayu takmo camtu yaa.

    ReplyDelete
  4. erksss...baik makan cookies dr ayu kan..mkn produk nnt ada kesan..xmerana ? hihi

    ReplyDelete
  5. errrk..sss
    pakai pun sha xpena, apakan lagi mkn hahaha
    syg ja duit,,baik mkn cookies rainbow kan :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Sila komen dengan ikhlas. Terima kasih