Salam Aidilfitri 2013

August 11, 2013

Assalamualaikum ^^

rasanya masih belom terlambat untuk aku wish SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI buat korang semua.maaf dipinta andai ada tersalah kata dalam setiap entri entri aku neh ek.kite 0-0 okeh ! teeheeee ^^ alangkah nikmatnya kalau masa masa macam nie dapat melepak lepak depan tv sambil mengunyah kuih raya.tapi...*sambil kesat air mata di hari raya ke-5 nie aku dah terpacak dalam ofis..herrrrrr~

amacam suasana raya korang tahun nie? best ke tak best? meriah ke tak meriah? duit raya dalam kocek tu berkepuk kepuk tak? bhahaha.ingat budak budak kecik je ke boleh dapat duit raya.aku yang dah tua bangka nie pon still lagi ada orang nak kasi duit raya tau.untung wohhh ! kira ada give and take lah.aku bagi dan aku pon dapat..errkkkkk

aku ingat boleh lah hari nie nak tapau ketupat dengan rendang ayam ke buat makan tengah hari nanti.boleh lah feeling feeling raya lagi dalam ofis kan.tapi raya ke-2 lagi dah abes semua.sobsssss T.T ok.dah dah..jom sambung buat keje sambil melayan lagu raya dengan mood pon yang dah hampir ke laut  :'(













You Might Also Like

0 comments

Sila komen dengan ikhlas. Terima kasih

FOLLOWERS