Bukankah Aku ...

Assalamualaikum ^^


Bukankah aku yang kau mengatakan cinta,
Bukan diriku yang kau janjikan semua,
Luluh hatiku menantikanmu,
Menantikan jawabmu ohh ..

tengah kusyuk melayan lagu Awi Rafael - Bukankah Aku,
 oopppssss.maaf ! ..
 entri ini tiada kena-mengena sama sekali dengan tajuk yer.


julung kalinya aku telah disampuk penyakit rajin.
 rajin apakah ? rajin update belog lah.hahaha.
walaupun tak serajin blogger2 lain yang update 2,3 entri dalam sehari, 
2 hari sekali macam aku pon kira ok lah kan.
mula2 memang ada niat nak anak tirikan belog sebab dah ada fesbuk kesayangan.
fesbuk kalau tak bukak sehari rasa macam nak demam.wakakaka.
tapi, " hati yang baik sukar dicari" kan ?
tak sampai hati pulak nak buat tak peduli kat belog tuh.
maka ambik balik, sayang ketat2 macam anak sendiri.hehehe.


eh, dah hari sabtu neh korang ! alaaaa.
tak kan nak memerap dalam bilik macam aku nie je.
kuar la berjimba-jimba, bersuka - ria.
adek2 manis, siapkan homework dulu kalo nak main sampai lebam pon ek.
bila dah umur meningkat dewasa neh,
 nafsu nak berpoya-poya kat luar pon dah semakin berkurangan.
ada satu hipotesis yang dikhuatiri kesahihannya menyatakan
 " semakin meningkat umur, semakin berkurang kadar berpoya-poya ".
tapi, nafsu yang semakin menaik dengan galaknya dan takmau turun2 adalah nafsu nak kahwin.huahuahua.


pleseeeee be ready my Mr. Right ! :)


petang nie pukul 2 nak mengadap depan tv, bukak channel rtm 1.
nak nengok blogger yang femes + meletop-letop + comey-lotey, 
YUYU ZULAIKHA ditemu dengan ramah dalam rancangan Generasi Y.
jangan lupa nengok jugak ea.hehehe.
wokeh2, nak chow dulu dari sini.
dapur dah panggil mari,mari..
k bhaiiiii ! ^^

Comments

  1. setuju...makin meningkat umur dah kurang nak berpoya2 tapi gateii nak kawin...haha.

    ReplyDelete

Post a Comment

Sila komen dengan ikhlas. Terima kasih