telur bentuk hati :)

December 18, 2011

Assalamualaikum ^^


yuhuuuuu.cakkk ! aku baru je balik dari kenduri kawen sedara.jeles2 ! dia muda lg pon dah kawen.uhukkkk.aku ? muda lg gak.hahaha.tp bila lak la turn aku lak neh.tak sabo lak yer.hehehe.tp wedding dia simple je but nice lohh :) serba pink.cute bangat ! tak sempat nk amik gambo larr.camera tak bawak.huhuhu.

actually bukan nak citer sangat pon pasal tuh.selingan jekk okeh.neh ada isi yang lg penting untuk korang semua.aku nak memperkenalkan teknik2 untuk menghasilkan telur berbentuk HATI.hahaha.ada yang dah tau ? buat2 je belom ek :p senang amat.neh pon aku terjumpa drpd salah satu website.teringin nak buat tp sampai sekarang belom terlaksana.no time lah katakan ^^

kalo nak bagi suprise ke kat awek or pakwe korang leh la wat nasik lemak telur hati.ecececeh..macam sedap lak nama resepi neh kan.leh komersialkan.hua3.ok2.dah.jom layan cara2nya kat bawah :)





* chumel kan =)






* selamat mencuba sayang2 ku sekalian :)

You Might Also Like

4 comments

Sila komen dengan ikhlas. Terima kasih

FOLLOWERS