::Global Village's Nite at USM::

February 19, 2011

tadi aku ngn membe baru je lepas menghadiri satu event yg dipanggil Global Village kat dup A.memang kitorang berbudaya sakan lah malam tu.mane taknye macam2 kostum yg ada kat citu.klu xsilap aku lebih kurang 10 negara kot yg datang wat pameran kat citu.tujuan dorang nie just nk tunjuk & memperkenalkan budaya dorang kat kite la org Malaysia.ada yg drpd Jepun,Thailand,Egypt,Australia dan ada bnyak lg la.ada yg pakai kostum menyerupai watak2 anime.pastu ada Japanese gurL tu wat performance nyanyi lagu Cardcaptor Sakura.memang sebijik sama.kawaiiii!best gilerr wehh.kalau setakat pegi tgk2 je mcm xbest la kan.mesti la kena amik gambar sebagai kenangan.huhuhu.okey2,aku xnak celoteh banyak2 sangat sbb ade report nk kene siapkan pasneh.jom kite layan segala memori yg sempat aku rakam semalam.zaaaaSSSSSSSSSS.(^_^)




variety of foods from Thailand.


wahhh!tgk pedang die tuh pon dah menakotkan aku.tinggi melayup kot laki neh.nk ckp ngn dia pon kena melangut..:P


masing2 menunjukkan aksi mereka.=)



cantek giler pengapit kitorang yg neh.heeeee~



first time aku nk try pakai yakuta nie.hehehehe~




malunya mula2 xreti nak main permainan tradisional org Vietnam nie.lebeh kurang cam main batu selambut je tp gantikan dgn bola & chopstick.pas dah try bnyak2 kali baru la pandai main sikit2.then,dapatla coklat drpd auntie Vietnamese tu.(^_^)


bersama-sama org Vietnam.=)


tgk budak kecik nie pegang pistol.jgn main2.hahahahaha~



aku suke tgk reben neh.besar & cantek kan.tu yg mak cik ana jeles ngn aku.wakakaka~


auntie Japanese nie la yg tolong pakaikan kitorang yakuta.seronok bila tgk dorang berdua berkomunikasi dalam bahasa Jepun.:)


pas da kuar drpd dup tuh,singgah jap kat padang kawad tgk rapat umum.ramai giler kot org kat citu.semua calon bersemangat giler memperkenalkan diri masing2 kat atas pentas tuh.huhuhuhu~xtau plak nk undi sape nnti.

You Might Also Like

0 comments

Sila komen dengan ikhlas. Terima kasih

FOLLOWERS