::aku suka makan::

February 01, 2011

wowwww..!tgk tajuk entry kali neh.amacam..?statement jujur tuh.hahahahaha.wlupon aku nie jarang jgak la kuar makan tp skali aku kuar jgn terkezut,semuanya nk hangkut skali.tu yg membuatkan aku lg brtambah C.H.U.B.B.Y .dalam hati niat nk ber D.I.E.T tp aku ni jenis x tahan godaan.pantang ada org ajak,aku on je.!.hehehe.contonhya hari neh la.niat nk teman je membe g QB sbb dia nk beli cake kat SECRET RECIPE tuh.anak mithali beb beli cake untk anniversary parents dia.so sweet..!bila dh sampai tempat tuh dgn perot yg berkeroncong,pastu tgk cake sedap2 plak,xkan telan air liur je kot kan.apa lg,terbeli la satu slice Hazel Cheese Cake.muahahahahaha.sodapppp wehhh.pastu pi pekena Nasi Goreng Pattaya plak kat ARENA.pastu add on Tako Tao plak.tu dia mak cik Hatie neh melantak.kahkahkah.mampoih sapa yg dpt bini mcm aku nnti.hahahahaha.jom layan pics dibawah...=)


~Nasi Goreng Pattaya~


~Tako Tao (perisa Unagi & Octopus)~


~Hazel Cheese Cake~

You Might Also Like

0 comments

Sila komen dengan ikhlas. Terima kasih

FOLLOWERS