...nothing to say...

April 27, 2010



hohoho...:)
assalamualaikum,i'm back,yuhuuu,setelah sekian lama aku x mengupdate blog nie,huhhh.
aku sibuk ngan exam la skang,ni pon aku curik2 masa skit untk update blog nie.
but.actually aku xde mood skang nk study,that's why la abiskan wktu skit kat blog nih,hehe.xtau nape tibe2 jekk,mood study tu hilang merayau-rayau pegi mne ntahh,ish3,x patot kan.saat aku mengupdate blog nie,mmbe aku si Ana sempat lg melepak kat khaleel,hahaha,katanya boring gak xde mood nk study,muahahaha.satu species ngan aku la tue.:p.
p/s to azu:study kew???jgn jd cam kami berdua(hatie&ana)kui3...

nk cita pe yekk lam post kali nih....hurmmmmm,any idea from u alls???hahaha,no answer la jwabnyer.td baru abis paper BOT205.letih giler badan aku,x cukop tido.ingat td pas maghrib nk tido,pusing kiri pusing kanan atas katil tu tp dh nk smpai setengah jam cmtu,mata xley gak nk lelap2.rsenye sbb otak aku ni bnyk sngat pk,so,die x bg badan aku rehat,uhukkk.berceloteh lam blog ni pon ok gak sbb mata aku pon dh semakin sepet nie dok tgk skrin laptop,hehe.japg leh teros tido.yeshhhh!!!

nak tau x,semalam aku mimpi pelik.emmm,pelik ke eh???bg aku pelik la skit.aku mimpi org2 yg dh lama aku x jmpak.tp pertemuan tu dalam keadaan pelik.org yg jmpa aku tu sume dalam kesibukan dan mcm tergesa-gesa nk ke satu tempat.emmm,ade jgak yg jmpe aku tp mcm nk cri gado jekk,mcm nk salahkn aku,huhhh.pelik kan.tp tu sume mimpi jerr,mainan tido,jgn pk sngat la kan...kan...emmmm,tp kan...aku terpk jgak satu mimpi nie.aku slalu dpt mmpi nie dlam tido.dh bnyk kali la.mimpi yg sama.aku slalu mimpi aku ada kat tempat tinggi.waktu tu rse memang sngt cuakla.then,aku slalu mimpi ade kat tengah2 laut,contohnyer ats kapal ke.pastu ade ombak besar dok pukol2 kapal tu.korang leh bayangkn x klu kite dlm situasi tu.nasib bek la dalam mimpi jekk.hehhh.ade maksud ape2 ke eh???emmm,hrap2 tu cume sekadar mimpi je la..

sowy la klu post this time agak mepek,boring@ntah ape2.just nk hlangkn bosan aku & nk bg mata ni ngantok.uhukkk.insyaAllah klu nk yg mnarik tngu pas exam nnti yer bebeh...=p..hurmmm,mata pon sudaa layu nih,katil pon dh memanggil-manggil aku.so,ckopla smpai disini.jmpe lg nnti.selamat malam untk sume pembacaku yg disayangi sekalian...

You Might Also Like

2 comments

Sila komen dengan ikhlas. Terima kasih

FOLLOWERS