<..dugaan..>

April 08, 2010

Hari ni betol2 dugaan bg aku.nk tau knapa???hri nie aku ada 2 test iaitu BGT213 dan BOT205.kol 10-11,pastu 11-12.memang xde gap lngsong pon.wktu dlm test BGT,aku pon dengan kusyuknya jwabla soklan2 yg diberi.mula2 aku pelik tgk 5 je soklan dlm 1 page, tp bg msa smpai 1 jam,biaq betoi.tp ignore ja la sbb xdak instruction apa2 pon.dh smpai setengah jam,tiba2 Dr. wat announcement ada correction.aku pon cari la mana soklan yg de correction tu.x jmpe2 pon.pastu.baru la aku perasan rupa-rupanya bnyk soklan yg Dr bgi.2 page sptutnya.adoiiii.pa lg.angkat tngan la gtau Dr.pastu.suma terkejut.malu aku,huhu.kelam-kabot la aku wat pastu.bila dh ketaq nih ada yg ingat jd lupa la.vibrate tngan aku nk tulis wktu tuh.tiba2 otak blank sekejap.wktu tu mula la dengaq announcement "semua tgk balik kertas soklan,ada x yg 1 page ja".adehhhhh.klu exam cmni mmpos aku.pastu lab assistant tu ckp kesian kat budak tu,extend la lg setengah jam.klu nk ikotkan msti la aku sonok.lega la cmtu.tp....mslahnya aku ada test plak kol 11.adusssss.dia bg extend sejam pon xdak maknanya.bila dh kol 11,kelam kabot la nk p dkT untk test BOT plak.tup2...xdak org.pelikkkkk.tercengang-cengang aku.pastu,tgk hndset,ada msj."mk 100".adoiiii.aku lupa test bot wat kat mk 100.kelam kabot plak la aku.biasala,smpai2 tu,mmang org lain dh start la test.nsib baik lewat dlm 10 mnit camtu ja,huhu...walau apa pon,semua tu pasti ada hikmah disebaliknya.aku tetap bersyukur sebab org yg disayangi Allah selalu diuji dengan pelbagai dugaan...~~alhamdulillah...:)

You Might Also Like

0 comments

Sila komen dengan ikhlas. Terima kasih

FOLLOWERS