CASIO Watch Pilihan Si Lasak !

October 03, 2014

Assalamualaikum ^^


bagi aku, jam tangan adalah accessory wajib di pakai kalau nak ke mana mana. tak kisah lah jauh or dekat. ke toilet pon hangkut je sekali. errrr! tapi, certain orang tak suka pakai jam tangan tau. maybe dorang lagi prefer bawak jam dinding masuk dalam bag kot. hahaha! joke je okeh. aku pon heran kenapa. sebab aku kalau tak pakai jam tangan sehari pon rasa macam awkward gila. macam ada something missing. 




bagi yang dah rasa bosan dengan jam tangan yang lama, nak cuba yang baru atau ada yang baru rasa teringin nak pakai jam tangan, aku suggestkan korang pilih jam tangan CASIO. bagi aku, jam tangan CASIO yang paling menawan di hati. dah la banyak design lawa lawa sampai rambang mata nak pilih. harga pon berpatutan. rugi laa kalau tak beli kan. yang sweet ada. yang kacak ada. yang rare pon ada. haaaa, nak yang mana ? as you wish !

CASIO merupakan sebuah syarikat yang cukup terkemuka dari Jepun dengan membawakan koleksi jam tangan yang terbaik sejak tahun 1946. So, tipu lah kalau korang cakap tak pernah dengar brand CASIO ni kan. Di asaskan oleh Tadao Kashio, jenama gergasi ini dikenali kerana kualiti jam tangan yang terbaik, rekaan yang tulen serta mempunyai ciri - ciri tambahan yang diperlukan oleh si pemakai.

dan berita baik jugak untuk korang ! CASIO Watch juga merupakan pilihan jam tangan yang terbaik untuk korang yang menggemari aktiviti lasak. so, tak payah risau dah lepas ni kalau nak pakai jam tangan untuk hiking or jungle tracking ke, takpon bungee jumping ke kan. just enjoy your sports.

antara sebab-sebab korang patot pilih jam tangan CASIO :-


Kesemua koleksi jam tangan CASIO adalah kalis air. So, if korang nak mandi dengan jam tangan ni sekali pon bolehhhh. Jangan korang yang masuk air dah la ye. huhuhu


Jam tangan CASIO juga tahan cuaca. tak kisah lah dalam keadaan cuaca apa sekali pon. 
Stay cool !

Koleksi jam tangan CASIO diperbuat daripada material terbaik yang tahan lasak dimana struktur tali yang kuat dan tidak mudah putus. Selain cermin yang dijamin tidak mudah retak apabila terkena hentakan.


so, korang tunggu apa lagi ? eh, nak pergi mana tu pakai lawa lawa. tak payah susah susah nak keluar lah. jom shopping CASIO watch ni secara online di Zalora ! mudah dan cepat. dapatkan dengan tawaran harga yang memang berbaloi baloi ! grab it now !







You Might Also Like

3 comments

Sila komen dengan ikhlas. Terima kasih

FOLLOWERS