BiLa RaYa DaH dEkAt...

September 07, 2010

assalamualaikum dan salam sejahtera wat sume pembacaku sekalian.rasenye dh lama aku x mengupdate blog nie.bukan sengaja,tp cibuk skit lately nie.biasela tngal lg 2 hari je lg kte akn mnyambut lebaran.mcm2 bnda nk kena siapkn.shopping sana-sini la.beli tu,beli ni.dah bnyk kali aku ulang-alik ke pasar Kailan tu je.adehhhhh.xpe2,setahun sekali je berhumpas pulas untk hari raya.hehe.tp bkn membazir tau,sekadar memenuhi keperluan je,huhu.tahun nie,aku start cuti awal skit,so,ape lg.letsss geledah dapo.wat kuih raya la.kli nie aku wat kuih yg paling simple sekali.bkn malas,cuma jimatkan tenaga,duit dan masa.hahahaha.yg lain sume kuih tnjuk2 je.klu kuih tnjuk2,of course la buang duit kan.nk wat cmne,bkn pndai sngt pon bab2 wat kuih raya nih,muahahahaha.asalkan org yg mkan kuih raya aku x masok hospital kira ok la tu kan.hehe.gurau je.x penah lg la jd cmtu.klu x pcaya dtangla umah aku raya nnti eh.



...CORNFLAKE BADAM BERMADU...



...CORNFLAKE BERCOKLAT...


...kuih2 ni je buatan sendiri,hehe...


dikesempatan yg mulia ni aku nk wish untk sume pembaca2 setia blog aku SELAMAT MENYAMBUT HARI RAYA AIDILFITRI.aku nk mntak ampun dr ujung rambut smpai ujung kaki.maaf zahir dan batin.klu aku ada terkasar bahasa atau perkataan2 yg x menyenangkan ati korang sume dlam post2 aku sbelom nie aku mntak maap la eh. kadang2 manusia x sedar dia melakukan kesilapan sehinggalah ada org yg menegur.raya la puas2 yer,setahun sekali je.segala masalah lupakan je dulu.aku sendiri pon bnyk masalah.bertimbun-timbun keje yg sedang menunggu lepas raya nie.tp jgn la dipikirkn sngt nnti x meriah hari raya kan.huhu.lagi satu.jemputla datang beraya ke rumah aku bg sesiapa yg tahu alamat.hehe.kedatangan korang amatlah dialu-alukan.





today was my speechless day!!!i felt very heppy.thanks to someone who cheer me up.got many presents from him.like it sO much.i will never forget it.




...yg ni aku paling suke,lOve chocolate sO much...:)

You Might Also Like

0 comments

Sila komen dengan ikhlas. Terima kasih

FOLLOWERS