...sedey...:(

May 10, 2010

Salam sejahtera wat sume pmbace ku sekalian...
di saat aku membuka lembaran yg baru untk entry kali nie,aku bru sje lpas jmpe Kak Diyana wat kli terakhirnye.sedey sngat pasni da xley jmpe da.selama setahun kami stay satu bilik bersama.Kak Di rumate aku di Indah Kembara for my 2nd year study.wktu 1st year aku ade 2 rumate tp prasaan brpisah ngan dorang xsme cam brpisah ngan Kak Di.sbbnye aku lebey rapat ngan Kak Di berbanding dgn rumate yg dlu tu.Kak Di suke bercerite.segala suka dan duka die snggup share ngan aku.uhukkk.Kak Di pon salu gak blanje aku mkan.huhu.pengalaman yg aku xleh lupe kitorang slalu order McD & Pizza Hut klu lapar sngat then klu mlas sngat nk g trun mkan kat cafe.hehe.klu da boring mkan kat cafe IK plak,Kak Di slalu la gak ajak aku mkn kat luar.Kak Di bwak aku mkn kat tmpat yg aku xpnah g pon be4 nie,huhu.kirenye luas pngetahuan aku skit tntang tmpat2 kat dlam penang nie,wlupun aku ni pure penang,tp area island aku xtau sngat,sbb umah aku kat sberang,heeee...~~

to Kak Diyana...~~

hatie nk mntak maaf klu hatie de wat slah ape2 ngan akak...
hatie suke sngat akak jd rumate hatie for 1 year kat IK...
klu ade hutang ape2 yg x terlangsai lg,akak halalkan ek...
halalkn mkan minum hatie...
bnyak new things hatie blaja drpd akak,sonok sngat...
insyaAllah klu hatie dtang klantan kite jmpe eh...
there's a lot of sweet memory that i will remember 4ever...
thankss sO much Kak Di,luv u mmuahhhh...:)
Kak Di baik sngat,i'm gonna mish u Kak Di...=P
nnti klu akak da nk kawin jgn lupe jmput hatie yer...hehe
nnti pape hal kite berfacebook la eh @ berym ke,huhu...


...jmpe lg Kak Di klu ade umo yg pnjang,SAYONARA~~...

You Might Also Like

0 comments

Sila komen dengan ikhlas. Terima kasih

FOLLOWERS