Selamat Pengantin Baru

Assalamualaikum ^^


Kompang dipalu pengantin baru
Duduk bersanding tersipu malu
Kompang dipalu pengantin malu
Moga bahagia ke anak cucu

Kami doakan moga bahagia
Selamat sejahtera hingga akhir zaman

Mempelai tersenyum manis
Air mawar direnjis-renjis
Bunga manggar indah berseri

Oh….. senyum tawa dan gembira
Sanak saudara semua oh indahnya

Merahnya inai di jari
Tanda kasih dah termateri
Ikatan raja sehari

Oh…. Hari yang dinanti-nanti
Sudahlah menjelma kini kekal dan abadi

Selamat pengantin baru
Moga kekal ke anak cucu
Selamat pengantin baru

Kompang Dipalu - Izam Eye & Waheeda

Sumber 



Selamat Pengantin Baru buat sahabat lama yang dah lama tak jumpa. semoga kehidupan yang bakal dilalui sebagai suami isteri sentiasa diredhai Allah dan diberkati selalu. semoga korang kekal bahagia hingga ke Syurga. Amin Ya Rabb. 

kalau dithrowback kan ke masa lalu, zaman sekolah rendah. Ya Allah, naik semput gelak. hahaha.. mana taknya, zaman korang tenyeh hingus sama sama. zaman pakai tudung pon senget. zaman pakai kain pon singkat. zaman galas bag sekolah pon sampai nak terlentang ke belakang. hadoii.. 

tapi, sekarang kalau jumpa. nahhhh, macam artis korea ! begitulah masa mengubah kita. kadang kadang sampai tak kenal. dah lain sangat. berselisih bahu pon buat tak tahu je. maaf lah kalau aku ada terbuat macam tu eh. kikiki.. 



bagai pinang dibelah dua and u look so pretty dear syaheeda ! :) 


love uolsss.. ex-SKAR (Sek. Keb. Ara Rendang)  ^_-



Comments

  1. Seronok berjumpa semula rakan-rakan lama ni. Macam-macam perubahan dah berlaku. Kalau jumpa kawan-kawan yang dah berkahwin dan punyai anak tu, lagi lah lain rupa luarannnya. Hehe

    ReplyDelete
  2. wah.. semoga pasangan pengantin ni berbahagia hinggalah ke syurga.. amin.. :)

    ReplyDelete
  3. slmt pgntin baru buat mereka, nnt plamin hihi..smoga bhgia ke anak cucu :D

    ReplyDelete

Post a Comment

Sila komen dengan ikhlas. Terima kasih