Selamat Berpuasa Di Bulan Ramadhan

Assalamualaikum ^^

Alhamdulillah..
hari nie hari pertama kita berpuasa kan.amacam? feeling eksaited tak? harus lah kan.hehehe..pagi pagi nie memang bersemangat, bertenaga dan serba serbi kuat lah kan.jangan petang karang lembik macam biskut marie yang lemau tu dah la ek.kena energetic the whole day tau.baru feeling wondeful je masa nak berbuka nanti.ihiksssss :)

semoga Ramadhan kali ini penuh makna buat kita semua.semoga kita ikhlas dalam melakukan ibadah puasa nie.bulan puasa nie bukan alasan untuk kita malas malas keje, malas malas study eh. itu semua ibadah jugak tau.satu lagi, buang sifat tamak masa nak beli juadah berbuka nanti di Bazar Ramadhan.membazir tak elok.jangan di ikotkan sangat nafsu makan tuh.huhuuu..

okey lah.nanti nanti update lagi.nak sambung keje.mueheheee.. selamat berpuasa korang korang semua.dan selamat berbuka petang nanti :)










Comments

Post a Comment

Sila komen dengan ikhlas. Terima kasih