Tampil Menawan di Hari Raya

Assalamualaikum.

Terasa masa begitu cepat berlalu. Ramadhan pon hampir pergi meninggalkan kita. Sedih dan sayu rasanya. Marhaban Ya Ramadhan. Tinggal cuma beberapa hari sahaja lagi untuk menyambut raya. Orang lain dah sibuk buat persiapan raya. Tapi aku masih di skala zero. hahaha. Baju raya belom ada. Kuih raya pon belum buat. Agak agak kalau shopping last minute ni ada lagi tak sisa yang berbaki. hahaha

Mesti ada jugak di antara korang yang species macam aku kan. Huuu, jangan menangis sayang. Setiap masalah ada jalan penyelesaiannya. Sekarang ni teknologi dah canggih. Pelbagai medium dan platfrom yang disediakan untuk membeli belah. Kadang kadang dengan kesibukan kerja kita tak punya banyak masa untuk ke butik atau mall. Tailor pon dah tak ambil tempahan dalam waktu macam ni.

Jangan risau! duduk sahaja atas kerusi elok elok. Ambil phone atau laptop, terus search laman web Lazada (www.lazada.com.my). Nak beli baju raya ke, tudung raya ke, barang make up ke, semuanya ada dalam Lazada. Berita gembira untuk korang, Lazada tengah buat promosi Riang Raya Sale. Bermula 19 Mei hingga 30 Jun (diskaun sehingga 90%). Tunggu apa lagi weh. Cepatlah shopping!


KLIK banner di atas untuk join!


Tahun ni tema baju raya aku adalah warna Lilac Purple. Purple yang tak terlalu terang tapi light dan soft gitu. Mengikut kepada trend baju raya tahun ni, aku tengok banyak design yang jenis kembang di tangan dan pinggang. Comel je tengok orang pakai. Kalau aku pakai taktau lah jadi apa. Ke macam buah nangka je. hahaha

Aku tak suka sangat baju yang crowded dengan hiasan seperti bunga atau lace atau labuci yang berkilauan tu. Takmau terlalu menonjol sangat. Takot nanti ada yang terus rasa nak masuk meminang. hahaha. Taste aku lebih kepada yang simple dan selesa dipakai dan nampak manis serta sopan di hari raya. 

Rambang mata bila bukak page Lazada ni. Semuanya rasa macam nak beli. Tapi hati ni berkenan sangat dengan baju bawah ni haa. Cantik kan. Harap mampu memilikinya dan bergaya di hari lebaran.




Jom shopping raya di LAZADA! Kepada rakan blogger, mari meriahkan contest ni. The more the merrier. Good Luck! Nikmat di kongsi bersama :)



Comments

  1. ctk kan warna baju ni..sha terpikat pla..ehh haha

    ReplyDelete

Post a Comment

Sila komen dengan ikhlas. Terima kasih